Fotomodelul român Catrinel Menghia a apărut, alături de modelul american Kate Upton, în cea mai nouă campanie a brandului de bijuterii create de David Yurman.
Alături de Catrinel Marlon (numele de scenă al româncei Catrinel Menghia) şi Kate Upton, în campania de toamnă a brandului Yurman mai apar modelele Dree Hemingway şi Anais Mali, informează dailymail.co.uk.
Campania cuprinde o serie de fotografii alb-negru realizate de cunoscutul fotograf Peter Lindbergh, în care Catrinel Menghia, Kate Upton, Dree Hemingway şi Anais Mali poartă bijuterii din viitoarea colecţie semnată de David Yurman.
Tema centrală a campaniei este „Beauty in Contrast”. „Frumuseţea intrigă întotdeauna mai mult dacă este prezentată în contrast”, a declarat David Yurman.
Campania surprinde caractere şi stiluri distincte: Catrinel Marlon – senzualitatea misterioasă, Kate Upton – naturaleţea şi căldura specifice americanilor, Anais Mali – sofisticarea şi Dree Hemingway – rafinamentul clasic.
În precedentele campanii pentru brandul de bijuterii Yurman au apărut staruri precum Kate Moss şi Gisele Bundchen. De asemenea, Catrinel Menghia a apărut în campania de primăvară-vară a brandului de bijuterii David Yurman.
Brandul David Yurman a fost înfiinţat la New York în 1980, fiind în prezent unul dintre principalii furnizori de bijuterii de lux de pe piaţa americană.
Kate Upton este una dintre cel mai bine cotate modele la nivel internaţional. Recent, ea s-a numărat printre cele mai sexy femei din lume într-un top realizat de revista FHM. De asemenea, în 2012, ea s-a situat pe poziţia a treia în topul celor mai dorite femei din lume, potrivit rezultatelor unui sondaj realizat de editorii site-ului AskMen.com.
Pe de altă parte Catrinel Menghia îşi dezvoltă în prezent şi cariera cinematografică. Ea joacă rolul principal în filmul „Città Ideale” de Luigi Lo Cascio, prezentat la Festivalul de Film de la Veneţia în 2012. De asemenea, ea a jucat, în 2011, în scurtmetrajul „La promessa” şi în lungmetrajul „Tutti i rumori del mare”, ambele semnate de Federico Brugia. Totodată, Catrinel Menghia a jucat în două episoade din serialul „CSI – Crime şi Investigaţii/ CSI: Crime Scene Investigation”, care au fost difuzate în acest an pe reţeaua de televiziune americană CBS. În 2012, pentru a cincea oară, CSI a fost desemnat cel mai urmărit serial de televiziune din lume.
Catrinel Menghia este şi imaginea mărcii de automobile Fiat 500 Abarth. Din această postură, Catrinel Menghia a apărut, anul trecut, într-o reclamă la Fiat 500 Abarth, alături de celebrul şi turbulentul actor american Charlie Sheen. Cea mai nouă reclamă pentru marca de automobile Fiat 500 Abarth, în care apare Catrinel Menghia, a fost difuzată în timpul galei Super Bowl 2013.
Catrinel Menghia, născută pe 1 octombrie 1985, a fost descoperită ca manechin la vârsta de 16 ani, pe când ieşea din incinta stadionului din Iaşi, după o sesiune de antrenament la proba de săritură în înălţime. De atunci, ea a devenit un model internaţional de succes şi a prezentat diverse creaţii vestimentare pentru mari case de modă, precum Giorgio Armani. Ea a fost imaginea Peroni şi a apărut în paginile multor reviste de modă celebre.
Catrinel Menghia a mai apărut în calendarul Sports Illustrated 2007 şi în Sports Illustrated Swimsuit Edition 2006, dar şi pe coperta ediţiei sud-africane a Sports Illustrated Swimwear 2009. Menghia, care a fost, pentru o perioadă, imaginea Emporio Armani, a pozat pentru numeroase reviste, printre care FHM şi Maxim.
Sursa: Mediafax