Firma din Iasi care vindea animale moarte a intrat din nou in vizorul autoritatilor • Dupa ce a cumparat un caine de rasa, o femeie si-a dat seama ca a platit degeaba pentru el • Nemultumita, aceasta a depus reclamatii la mai multe institutii din Iasi.
Firma Canisa Premium SRL din Iasi face din nou victime, scrie bzi.ro. Societatea recunoscuta pentru faptul ca vinde animale cu probleme a fost din nou acuzata de o clienta din Bucuresti. Aceasta a cumparat un caine de rasa pentru care a platit cateva mii de lei. Cand i s-a adus cainele, femeia a observat ca este plin de purici. Desi a incercat sa rezolve problema cu reprezentantii firmei, nu a primit niciun raspuns afirmativ si a fost amanata de pe o zi pe alta ca va primi un alt animal sau despagubiri. In cele din urma, a depus mai multe reclamatii la cateva institutii din Iasi, pentru ca problema sa fie solutionata.
Caine livrat cu purici
In luna decembrie a anului trecut, Camelia H. s-a hotarat sa cumpere un caine de rasa Akita Inu japonez. A contactat reprezentantii firmei din Iasi pentru a primi cainele, iar dupa putin timp i s-a livrat in Bucuresti. A platit 200 de lei in avans prin virament bancar si la momentul preluarii animalului, a mai achitat 1.985 de lei, bani lichizi, pentru care nu a primit factura. Chiar in aceeasi zi in care l-a primit, a observat ca animalul are purici. „Cainele a fost livrat plin de purici si nevaccinat, desi conform contractului mi se garanta ca va fi vaccinat specific varstei. In momentul primirii, avea 10 saptamani in carnetul de sanatate si era inscris doar un vaccin de parvoviroza. Imediat am fost infestati de purici toti din familie, inclusiv fiica mea de 8 ani care este si alergica la ciupituri de insecte. Am fost nevoita sa ii dau Claritine ca sa scape de mancarimi si bubitele de pe corp. Consider ca s-a atentat la sanatatea familiei mele si serviciile pe care le ofera aceasta firma pun in pericol sanatatea publica pentru ca sotul, eu sau fetita puteam contamina si alte persoane din colectivitatile frecventate”, a spus Camelia H. Clienta sustine ca a discutat cu reprezentantii firmei pentru a primi despagubiri si le-a propus o intelegere amiabila. „Am lasat firma sa se gandeasca ce despagubiri trebuie sa ofere in aceste situatii, tinand cont sa se numesc Premium si ar trebui sa aiba servicii ireprosabile. Le-am propus o intelegere pe cale amiabila pentru ca cine greseste, trebuie sa plateasca. Mi s-au oferit 200 de lei si am fost acuzata de santaj ca am cerut produse de ingrijire a cainelui. Reprezentantii firmei si-au recunoscut greseala”, a mai spus clienta. In cele din urma, femeia a depus mai multe reclamatii la Politie, Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor(CJPC) Iasi si Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (DSVSA) Iasi. Femeia este hotarata sa actioneze in instanta societatea.
Firma a fost inchisa anul trecut
Canisa Premium a dat de furca autoritatilor inca din anul 2012. Dupa ce mai multe reclamatii au ajuns la CJPC si medicii din cadrul DSVSA au primit mai multe sesizari, s-au luat o serie de masuri. Pentru neregulile constatate, inspectorii CJPC au aplicat amenzi de cateva mii de lei, iar anul trecut, medicii sanitar veterinari au inchis firma pentru ca nu functiona cu acte in regula. Concret, modelul de contract oferit spre semnare cumparatorilor de animale de companie prezenta mai multe clauze, care se bateau cap in cap. Firma nu mai avea voie sa comercializeze animale de companie.